23 Haziran 2010 Çarşamba

http://gulininpenceresi.blogspot.com/2010/06/3-aylara-layk-bir-hediyem-varrrumeysa.html

gülinin bloğunda yine güzel bir hediye
http://gulininpenceresi.blogspot.com/2010/06/3-aylara-layk-bir-hediyem-varrrumeysa.html

3 aylara layık bir hediyem varr...Rümeysa Pratik Namaz Elbisesi..
Az önce 3 aylara dair kısa bir bilgilendirme postu yayınladım,kendi cümlelerimle anlatmak isterdim ama yanlış kelime kullanırım diye korktum..Hazır bu güzel aylara girmişken ben de size bu aylara layık ufak bir hediye vermek istedim,öncelikle belirtmek isterim ki bunu kendim tedarik etmedim,tv'de görüp nette arattığım bir üründü,birçok firmaya mail attım ama sadece bu ürünü ilk tasarlayan ve patentini alan VİSALLİ GİYİM'den geri dönüş oldu,kendileri her ne kadar blog kampanyası olayını bilmeselerde bana destek olmak adına,bu güzel üründen 2 adet gönderdiler,1 tanesi benim oldu,diğerinide blogumu izleyenler arasından birine hediye etmek istedim..Çalışan bayanlara çok büyük bir kolaylık olacağını düşündüğüm bir ürün,umarım kazanan arkadaşında namaz kılmaya başlamasına vesile olur,tabi eğer kılmıyorsa..kişiye özel olarak hazırlandığınıda belirtmek isterim..Ürün uzun fermuarlı bir elbise ve ona bitişik eşarp şeklinde,fotoğraf makinemi bulursam giyip fotoğraflarım,videoyu izlediğinizde sanırım ürün hakkında daha detaylı fikir edinmiş olacaksınız..KISACA ÜRÜN HAKKINDA SİZİ BİLGİLENDİREYİM:Tesettürlü olmayan kadınlar için dışarıda namaz kılmanın zorluklarından yola çıkan Sevim Sezer'in tasarladığı kıyafet tek parçayla baş dahil tüm bedeni örtüyor.
Özel çantasında rahatça taşıyabilirsiniz Namaz kılan kadınlar için tasarlanan bu kıyafet özel çantasıyla birlikte veriliyor. Çantanın boyutları da neredeyse cüzdan kadar küçük, rahatlıkla el çantanızda taşıyabilirsiniz. Yaklaşık 3.5-4 metrelik bir kumaştan üretilen kıyafetin ağırlığı ise kumaşına göre değişiyor. Ama en fazla 150-200 gramlık bir yükü oluyor çantanıza. Elbise 1-2-3 bedenlerinde çalışılmış ama kişiye özel üretim de yapılıyor. Ayrıca, birbirinden güzel ve renkli kumaşlarla yapılan kıyafette 100'ün üzerinde renk seçeneği var. Nanoteknolojik kumaş kullanılmışKıyafet dört farklı kumaştan yapılıyor. Malzemenin ortak özelliği kir tutmaması ve kırışmaması. Kumaşlardan biri nanoteknoloji kullanılarak yapılan antialerjik, antibakteriyel, kışın sıcak, yazın serin tutma özelliklerine sahip. Bu kumaş Fransa'dan getirtilmiş. Tabii elbisenin fiyatı kullanılan malzemeye göre değişiyor. Normal kumaşlardan üretilenlerin fiyatı 75 TL iken, nanoteknolojik kumaş kullanılarak üretilenler 225 TL. Eğer siz de bu özel kıyafetten istiyorsanız 0212 631 12 55 numarasından Visalli Giyim'e ulaşabilirsiniz. Bazı camilerde kullanılıyor Baştan aşağı tüm vücudu kapatan ve son derece pratik olan bu elbise camiler için de ideal. Zaten kıyafeti gören imamlar çok beğeniyormuş. Hatta Tophane'deki Kılıç Ali Paşa ve Emirgan camilerinde kullanılmaya başlanmış bile. Eyüpsultan Camii imamı da kıyafeti çok beğenmiş ve camilerinde görmek istediğini söylemiş.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder