27 Haziran 2010 Pazar

http://esraergen.blogspot.com/2010/06/ilk-blog-kampanyam.html

http://esraergen.blogspot.com/2010/06/ilk-blog-kampanyam.html
Arkadaşlar nasıl sevinçliyim bilemezsiniz bu ilk blog kampanyam. Aslında bu blog olaylarından pek anlamazdım ama sağolsun ablam sayesinde daldım bu işlere iyi de oldu aslında hem vakit geçiriyorum hem yeni arkadaşlıklar hem de güzel hediyeler kazanma fırsatım oluyor. Gelelim benim kampanyama. Birbirinden güzel hediyeleri bi sıralayalım:Dove Bronzlaştırıcı ve Nemlendirici Vücut Losyonu Avon Sıkılaştırıcı Göğüs KremiAvon Gliserinli El KremiAvon Dry Skin SOS Kuru Ciltler için Pirinç Yağı ve Nemlendirrici kompleks içeren Vücut LosyonuNivea Formen Sport DeodorantVICHY Thermale Spa Water SprayGolden Rose Body Glitter StarlightGolden Rose Duo LipglossGolden Rose OjeAvon True Color AllıkKolye ve Küpe SetiBu hediyelere sahip olmak için ;* Bloğumu izlemeye almanız,* Bloğu olan izleyicilerim bloğunda bu hediye kampanyamdan bahsetmeleriŞartlar çok basit. Son katılım tarihi 31 Temmuz 23:59:'da son bulacaktır. Şimdiden kampanyama katılan ve beni destekleyen arkadaşlara çok teşekkür ediyorum

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder