3 Ocak 2010 Pazar

Son Moda



http://www.sonmodayiz.biz/2010/01/bu-site-gene-hediye-dagitmaktadir.html
Bu Site Gene Hediye Dağıtmaktadır
Oca 2, 2010 Yazar: sonmoda | Etiketler: Avon, Avon Ruj, Hediyeler, Maybelline Kapatıcı, Pastel Volume Express Maskara, Stila Maskara, vichy, Vishy Ürünleri

Bu sefer hediyelerimi birden fazla kişiye veriyorum. Hatta hediyelerinizi siz seçeceksiniz.

Yanlız bu sefer kuralları değiştirdim ama gene çok zor olamayacak
Bu arada aslında size vermek için yurtdışından hediyeler seçmiştim ama henüz elime geçmediler. Sizin için bunları seçtim ama bu biter bitmez onları da blogum da dağıtmaya söz veriyorum.Bu da demek oluyor ki yeni bir yarışma daha var :)

Yarışma 1 Şubat’ta bitecek. Yazı yorumlara açılmıştır :)

PS: Facebookunuz yoksa canınız sağolsun :) Katılımları yine de sayacağım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder